tirsdag den 1. september 2009

Podieplacering

Planen for i søndags var en klatretur til Kullen, men da meteologerne forudsagde at det ville blive regn blev planen droppet. I stedet tog jeg med gutterne fra Nivå til cykelløbet "Offroadmtb" ved Burresø. Og det var ikke noget helt dårlig beslutning...

For at komme godt fra start placerede jeg mig modigt langt fremme i feltet. Starten foregik ved at vi cyklede i roligt tempo den første kilometer hvorefter løbet blev frigivet. Så blev der givet gas og det første stykke kunne jeg følge trop med de forreste gutter. Da der kom lidt stigning måtte jeg dog slippe taget men stadig med en helt fint plads i feltet. Ruten bestod af en god blanding af grus, singletrack, et par tekniske nedkørsler og andre detaljer samt en enkelt hård stigning. Så en rute der var blid mod hjertet men som lærte mig et par nye tekniske ting. Jeg nåede i alt 6 omgangepå de 111 minutter vi skulle køre. Da jeg startede som forreste pige og ikke så skyggen af de andre nærme sig - tjae så måtte det jo betyde en første plads i damerækken!! Wow jeg turde ikke engang juble helt vildt for det kunne da ikke passe. Men jo det var mig der skulle øverst på podiet og med armene i vejret!

1 kommentar:

  1. Hah hah tillykke, men jeg ville nu hellere have været ude og klatre ;)

    SvarSlet