onsdag den 16. september 2009

Sviptur til Fyn

For knap en måned siden fødte min kusine en søn og da det samtidig var det tid til Aslans årlige vaccinationer var der god grund til at tage en tur til Kerteminde. Vi snuppede derfor en aftenbillet over broen og satte kursen mod Johanne, Simon og baby.

Først gik turen til dyreklinikken, hvor Johanne tjekkede om alt var i orden og gav diverse indsprøjtninger. Ingen problemer der - når blot man lige får et par godbidder undervejs.

Bagefter var vi hjemme og se det lille nye vidunder. Han opførte sig eksemplarisk hele aftenen og vi fik set hvorledes man fint kan have begge hænder fri til at spise mens man ammer! Det er godt at vide til det bliver min tur - jeg skal jo have mine 5-8 måltider om dagen for at overleve og jeg kan nemt se et overlap, hvis de små spiser hver 2-3. time.

Aftensmaden stod på nybagt rugbrød, lækre oste og vindruer fra haven. Guf guf! Alt i mens tonsede Aslan og Josi rundt. Aslan gider ellers sjældent lege, men Josi kunne lige provokere ham til fis og ballade. Begge har meget energi, så de fortsatte lige til vi kørte hjem, men så var det også to trætte hunde der gik omkuld!

Det var en rigtig skøn aften. Det endte vist også med, at der skal planlægges en go-kart dyst mellem Simon og Lars. Begge påstår nemlig, at de er total overlegne og altid vinder! Det kan jo kun afgøres på en måde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar