torsdag den 15. april 2010

Tak

Tak til alle der var med til at fejre min fødselsdag!

Både til Lars og familien der var med til at give mig en rigtig dejlig dag på ferien og til alle vennerne der kom forbi i søndags til kage-party. Det var en rigtig hyggelig eftermiddag og dejligt at gense jer alle.

Alle skal også alle have rigtig mange tak for de gode gaver jeg har fået. Jeg sætter stor pris på dem alle - kameraet er taget i brug, sadeltasken er monteret på cyklen, Ipod'en kommer til at gøre cykelturene endnu sjovere, lidt godter fra kurven er allerede blevet nydt, jeg ser frem til at købe lækre sager i Friluftsland og Løberen samt at have en hygge-tur med søster på the-café og at blive bedre til at stå på ski og imens jeg skriver dette drikker jeg the af mit nye krus (uh håber jeg huskede det hele!). Hold op hvor er jeg heldig at have så mange søde venner, der endda forkæler mig med dejlige gaver.


Søster skal også have et ekstra tak for at hjælpe mig i køkkenet med at lave alle kagerne. Det var endnu engang sjovt at lege med sugarpaste, farver og flødeskum sammen med dig. Jeg glæder mig til næste gang!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar