torsdag den 22. april 2010

Mere om cykling til job

Det er altså ikke hver dag, at det er en fornøjelse at cykle til arbejde!!

Vejret denne uge har været lidt udfordrende! Meget koldt og med nedbør. Forleden resulterede det i en meget forfrossen mig. Regnjakken var på, men ben, fødder og hænder blev mere og mere kolde i takt med at tøjet blev gennemblødt. Til sidst sad jeg bare i sadlen og bandede, mens jeg ønskede jeg snart var fremme. Jo tak, det giver gode erfaringer om påklædning (og ikke mindst idéer til nyt udstyr) at prøve sådan en uge. :)

Her er et par billeder af mine ynkelige fødder. Først var de helt hvide/gule. På billedet er de begyndt at komme til live igen og få normal rød farve - og det er efter ca. en halv time inkl et varmt bad:


Noget der dog kan opmuntre de kedelige hjemture er når jeg finder nogle landevejsryttere, der gerne vil have mig på hjul hjem ad Strandvejen. Det hæver tempoen og pulsen en hel del! Fed træning. I går mente to gæve herrer dog, at jeg så også måtte være med til at trække. Ava?? En pige på mtb skal trække to herrer på landevejscykler?! Nå ja jeg skal i hvert fald ikke dømmes som en svag tøs, så jeg gav den alt hvad jeg havde og fik en super træning ud af det. Jeg indrømmer, at jeg var presset, men jeg håber alligevel, at jeg møder dem igen en anden dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar