torsdag den 29. april 2010

Der bliver cyklet og sat en rekord

Denne uge er det gået forrygende let med cyklingen. De to første dage cyklede jeg kun ud til arbejdet fordi Lars hentede mig så vi kunne nå ud og afprøve nye madrasser og få bestilt. Det gav benene lidt mere ro til at kunne restituere og tirsdag satte jeg endda personlig rekord; jeg cyklede til arbejde på 47 min! Udover friske ben bidrog en cocktail af let medvind, musik fra min nye iPod, ingen røde lydkryds, godt humør og aggressioner over distræte og hensynsløse trafikanter!


Onsdag blev det til i alt 54 km - de hårdeste var dog de 20 der blev tilbagelagt til WATtræning. Vi var ved Isterød for at træne på H12 sporet og der blev øvet både sving, nedkørsler, hastighed på ujævne stræk og overhalings-teknik! Ved sidstnævnte gik der dog konkurrence i den i stedet, så det blev til ren rå ræs på sporet. Jeg kan mærke det har givet godt med de mange kilometer på landevejen - MEN jeg mangler noget interval træning for at få mere styr på pulsen og vejrtræningen! Alt i alt en fantastisk træning og i super selskab af både WATtøser og gæster.

2 kommentarer:

  1. Hvordan afprøvede i madresser? ;)

    SvarSlet
  2. Tsk tsk Bjarke...blot ved at ligge i dem ovre i butikken så vi har stadig til gode at afprøve andre ting...så som at sove ;)

    SvarSlet