tirsdag den 15. december 2009

Hårdtslående træning

Det er en god følelse at være øm i kroppen når man ved det skyldes god træning! I går var der fællestræning med WAT og det bød på en frisk løbetur efterfulgt af en hård omgang boksetræning. Jeg elsker at tæske løs på sandsækken mens pulsen stiger, det gør lidt nas i skuldrene og hovedet bliver tømt for tanker.
I går var det lige noget der kunne bruges efter en dag kun med møder. Først et styregruppemøde med arbejdet og derefter møde med DGI omkring oprettelsen af en adventure race instruktør uddannelse. Jeg er på det seneste blevet viklet lidt mere ind i adventure-verdenen. Det er blevet til både involvering i DGI-kurser, en post i WAT’s bestyrelse og en plads i arrangørgruppen af WAT’s adventure race næste år! Sidstnævnte er jeg rigtig spændt på. Planen er indtil videre et løb i pinsen på ca. 12 timer. Så sæt kryds i kalenderen- der skal både publikum, hjælpere og ikke mindst udøvere til!

1 kommentar:

  1. NOOOOOOO!!! Jeg glemte det!!! So sorry! Så må jeg komme og heppe på dig en anden dag ;)

    SvarSlet