torsdag den 31. december 2009

Året der gik...

Så er et år, der har givet meget nyt og gode udfordringer forbi! Jeg vil lige ønske godt nytår og skrive en lille status over nogle af de ting året har indeholdt.

Man må sige at året har budt på større overraskende hændelser. Da året startede gik jeg og puslede med lidt tanker om at det kunne være sjovt at nå i bedre form inden jeg bliver 30. Hvordan det skulle gå til havde jeg ikke nogen planer for, men det her MTB jeg havde snuset lidt til kunne måske bruges. Lidt ironisk eftersom jeg altid har hadet at cykle. Det tog dog hurtigt om sig, men at det skulle nå så vidt at jeg deltog i MTB-løb endda med podieplaceringer samt fik min drøm om at deltage i et adventure race opfyldt havde jeg ikke regnet med. Det har givet rigtig mange gode og store oplevelser at lukke døren op til denne verden og ikke mindst har det givet mange nye skønne venner og bekendtskaber. Det har været fantastisk og jeg har slet ikke fået nok endnu, så jeg er sikker på at 2010 vil byde på mere af samme skuffe.

Med disse eventyr følger desværre erfaringer om at OGSÅ jeg bliver ældre!! Kroppen er blevet presset og jeg har mærket begrænsningerne. Hmm det er ikke helt nemt at erkende det og det er rigtig træls når kroppen ikke kan det jeg vil! Hehe. En øv oplevelse har været problemerne med mit knæ. En konsekvens heraf blev desværre en sommerferien uden den store vandretur som vi ellers havde set frem til - vi må tage revanche i 2010!

På jobfronten er der også sket store forandringer. Året startede lidt jævnt ud, hvorefter det dykkede gevaldigt. Jeg holdes kørende af at have noget at se til, udfordringer og ansvar og da det ikke blev opfyldt gik jeg helt kold. Det hele ledte til et jobskifte og hvor er det herligt at have noget at se til, gode kolleger og en masse udfordringer og nye ting at lære. Jeg trives med det nye job! Også selvom det dog er forbundet med lidt logistik problemer mht transport - men måske det er en opfordring til at jeg skal snuppe cyklen nu hvor vi går de lyse tider i møde?

Maduniverset har også været under forandring efter vi begyndte at få frugt og grønt fra Årstiderne. Nu er der altid lækre sager i køleskabet der indbyder til at lave gode sunde retter! Det er skønt og vi er enige om at fortsætte i 2010. Menuen er også blevet udvidet med vildtretter. Lars har sørget for at vi har fået fasaner, ænder og rådyr. Uhmm lad der endelig komme mere af det!

Noget nyt i år er selvfølgelig også bloggen her! Det har været spændende at træde ind i blogland og skrive om mine egne oplevelser samt at finde inspiration i andres. Det er har specielt givet input til at holde motivationen omkring træningen at læse om andres træning og udfordringer og det holdt mig til ilden at skrive om mine egne. Derudover er det hyggeligt at læse med i vennernes blogs for at følge hvad der sker i deres hjem og for alle de nye småfolk.

Nå nu vil jeg trække i løbeskoene for at nyde det gode vejr og kunne spise med god samvittighed i aften! Vi ses i det nye år :o)

Godt nytår til alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar