søndag den 6. december 2009

Gensynsglæde

Jeg blev brat hevet ud af gårsdagens hyggelige julestemning da jeg i dag tog til MTB vintercup i Danstrup Hegn. Efter mange ugers pause fra cykelløb er kondien ikke helt i top og de sidste fire uger er cyklen ikke engang blevet luft pga for få lyse timer, en Indien rejse og senest en forkølelse. Så det var en stor fornøjelse at komme i skoven på cyklen! Pga formen havde jeg ingen forventninger til resultatet så jeg er noget overrasket over en 4. plads blandt kvinderne!! Jeg stilte mig ellers nede i midten af feltet, da jeg vidste jeg ikke kunne være med i startspurten, så som udgangspunkt var jeg vist nr. 10 kvinde. Stille og roligt fik jeg hentet ind på de andre - ganske utroligt for det meste af turen lå jeg på kvalme-grænsen og på sidste omgang var alt energi hevet ud af benene. Det gjorde desværre, at der ikke var til den spurt, der ville have givet mig en 3. plads. Men så er der et mål for næste afdeling, der er om to uger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar