fredag den 8. januar 2010

Lalleglad

Ja det er hvad jeg er! Det er fredag og det er har været en god uge på jobbet, hvor der er kommet lidt mere styr på opgaver og ressourcer. Desuden lykkedes det mig at komme afsted fra skærmen halv fire så jeg kunne køre hjem mens det var lyst!! Jeg havde faktisk haft fornøjelsen af solen hele dagen for vi er, pga teamet vokser, igen skiftet lokale og det har sydvendte vinduer, hvilket er et lyspunkt i de mørke tider. Da jeg kom hjem havde jægeren gang i lækre kokkerier med saftig steg og sammen med et glas rødvin var jeg bare helt klar på weekend. Men den afgørende grund til at være i godt humør er, at vi i morgen tager på endags tur til Vallåsen for at stå på ski!! Weee det bliver skønt at få støvet skiene af og komme ud og mærke suset! Damn jeg glæder mig :o) Håber også I andre har noget godt at se frem til i weekenden!

Havde det været for et par uger siden var jeg selvfølgelig trukket i jule-outfittet!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar