torsdag den 20. august 2009

Når man er lidt større end man tror

Fuld gas på sidste omgang til Heelsonwheels, en hurtig overhaling og BANG! Inde i Troldeskoven skulle man dukke sig og undvige adskille lave krogede træer - men et fik jeg ikke helt bedømt (selvom det endda var på 4. omgang) med det resultat at en stor gren bankede ind i min ryg. Uff! Men heldigvis gik det ikke værre end jeg blev på cyklen kørte færdig. Efterfølgende kan jeg dog konstatere, at den pink vest har en fin lang stribe, hvor stoffet/nettet er smeltet og ligeså har min ryg en lang rød hudafskrabning. Men det er til at leve med, når bare jeg kørte fra alle mine nærmeste konkurrenter :P

2 kommentarer:

  1. Spændende ny retning bloggen udvikler sig i ... nøgenbilleder :-P

    SvarSlet
  2. Ej, hvor er du pervers! Jeg tænkte mere på hvilken træsort det var på væggen... ;)

    SvarSlet