tirsdag den 18. august 2009

Kriller i maven

Helle havde i fødselsdagsgave givet mig en tur i Tivoli. Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har prøvet forlystelserne i Tivoli - men det er mere end 10 år siden og tilbage dengang, hvor det flyvende tæppe stadig var der og mange flere spiste candyfloss.

Vi kastede os ivrige over forlystelserne, men måtte dog tage nogle pauser for ikke at blive alt for søsyge!! Ja sådan går det når man ikke lige er vandt til at få hovedet snurret rundt og vendt op og ned...og så er der måske også noget med, at vi er blevet ældre.

Ved dagens afslutning kunne vi konkludere, at min favorit er den nye rutchebane med loops (husker ikke navnet) og Helles er Monsoon (det der før var det flyvende tæppe). Så de blev lige prøvet en gang eller to mere.

Det var en rigtig dejlig dag og noget der kunne bruges. Mit hovedet er meget fyldt med tanker for tiden og dagene flyver egentlig afsted, men føles alligevel lidt trivielle. Det var derfor befriende at fjante rundt med Helle og grine til vi fik mavekramper!
Tak for en dejlig gave! :o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar