torsdag den 6. august 2009

Furesø rundt

I skønt vejr og med godt humør (ok jeg var noget kvæstet efter Heelsonwheels dagen før) cyklede Jens, Bjarke, Mark og jeg Furesø rundt. Bjarke havde læææænge fablet om turen - og nu fik han så mulighed for at guide os rundt! Vi hørte historier om hvor Bjarke har boet, leget, badet, fisket og cyklet som barn.

For at få en god træning ud af turen valgte jeg at cykle til mødetstedet, som var Holte station og hjem igen. GPS'en stod på 66km da dagen var omme. Pyha jeg var træt! Gutterne endte også med en længere tur end bare søen rundt - der gik sport i hvem der forbrændte flest kalorier og derfor valgte de alle at cykle hjem til Kbh! Godt gået gutter!!


Her er et lille billede fra frokostpausen:

Og af mig, der nyder en kold tøse-hindbær-øl på altanen derhjemme efter dagens strabadser:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar