tirsdag den 3. august 2010

Kajakpolo

Ømme hæle, blå mærker på knæene, trætte skuldre men et kæmpe smil var resultatet af WAT fællestræning den første mandag i august. Vi var taget til Furesøen for at prøve kajakpolo og havde en kyndig instruktør, der gerne viste seje tricks frem. De krævede dog lidt større overarme end vi var udrustet med og mere teknik end man kan nå på et par timer. Det var alligevel et par sjove timer og masser af vandpjaskeri. 


Flere prøve at tilte rundt i kajakken - nogle bevidst og andre ikke. Enkelte forsøgte sig også med grønlændervendinger - og jeg måtte sande at det er for længe siden til at jeg liiige kunne huske detaljerne! Tine's næse-klemme blev i den forbindelse meget populær, for sø-vand i næsen giver ondt i kraniet!

Det var herligt at møde flere nye piger, der benyttede muligheden for at møde WAT-medlemmer og fornemme stemningen i foreningen - jeg håber at se dem igen og gerne som medlemmer.


Jeg er helt sikkert klar igen næste gang fællestræningen står på kajakpolo - ligner jeg ikke det?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar