mandag den 8. juni 2009

Lovin' Each Day

med god træning! :o) Er lige kommet ind af døren efter en skøn og oplevelsesrig løbetur. Jeg har lidt svært ved at indrømme, at jeg nu hører til de tosser, der løber efter aftensmaden. Men sikke en åbenbaring - det er SÅ smukt og stille om aftenen. Solen gik ned på en helt blå himmel, syrenerne duftede og musik i ørene (bl.a. Lovin' Each Day med Ronan Keating). Desuden så jeg to drenge sende en hjemmebygget mini-luftballon op og bagefter måtte jeg grine af dem da de blev jagtet af køer ned over marken. Til sidst så jeg to ugler i træerne ved søen! Det er første gang jeg har set ugler uden for zoologisk have. Det var en god måde at afslutte turen på! Så venner - fat i kikkerten, kameraet, løbeskoene, cyklen eller what so ever, men se at kom ud i skoven og nyd den!! :o)
Nu vil jeg nyde et bad og lidt natmad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar