søndag den 7. juni 2009

1. plads til Lyngby multi-race

Vinderholdet: Signe, Heidi og Hanne


Endelig oprandt dagen for mit første adventure race med WATeam. Og hvilken herlig debut med en 1. plads :o) Jeg deltog sammen med Hanne og Heidi - to garverede racere, som jeg kunne suge en masse tips og tricks fra. Jeg pressede mig selv ekstra ved at påtage mig MTB-orienteringen rundt hele dagen - det sætter de små grå i omdrejninger og trætter gevaldigt!
Det blev til ca 60 km på cyklen på både landevej og det blå spor i Rude, 8 km terrænløb, en lille smule kano, riffel- samt bueskydning og ellers en masse samarbejdsøvelser - i alt knap 6 timer i aktion.

Osten: En kugle skal trækkes hele vejen op mellem hullerne og ramme ned i et af de tre foroven. Heidi guider mens Hanne og jeg trækker i hejseværket

Ved kun at holde i snorenderne skal raften løftes og flyttes alt imens et krus vand skal balancere på toppen! Pyha det var vi knap så seje til...

Til den nysgerrige: ja, man har hjelmen på hele vejen i gennem løbet for ikke at spilde tid.

Tak til Hanne for billederne og til Far for det gode vejr (han havde igen i år været sød så der var godt vejr på hans fødselsdag)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar