mandag den 22. august 2011

Inline træning


Sidder i toget på vej hjem fra inline træning med VRK (Vesterbro Rulleskøjte Klub). Det er i gennem WATeam jeg har fået mulighed for at deltage i fire mandagstræninger og træningen foregår i Ørestad, så det var dejlig nemt for mig at komme til.

Det var teknik-aften og der blev primært trænet på banen - slalom, et-ben, grundstilling, mere slalom, rødspætter og så blev tingene kombineret til det, der skulle blive en færdig inline-speed-skate-stil...jeg mangler vist lidt endnu!! Jeg fik dog nye input til hvordan jeg skal gøre det bedre og ikke mindst ekstrem balle-træning! Tror der er garanti for spændstige baller indenfor denne sport.

De var meget imødekommende og en broget flok i forskellige niveauer, så man følte sig velkommen til trods for, at man var lidt usikker på benene. Eneste punkt hvor vi, Heidi og jeg, skilte os ud var - bremseklodserne! Det har rigtige speedskatere ikke ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar