søndag den 4. oktober 2009

En helt almindelig søndag

Da jeg her til formiddag gik rundt i supermarkedet efter lidt grøntsager kom jeg til at tænke tilbage på Aalborg. I en periode var jeg hver weekend inde på grønttorvet og finde gode tilbud på lækre friske grøntsager. Uhh det savner jeg. Supermarkedets udvalg er ikke altid lige inspirerende. Da jeg kom hjem loggede jeg derfor ind på Årstiderne og bestilte en kasse til på onsdag. Tidligere havde vi fast abonnement på en kasse, men nogle gange er der ting med jeg ikke gider. Så nu kigger jeg uge for uge om der er en kasse vi vil have. Og det var der altså denne uge, så nu er det bare at glæde sig til at åbne døren onsdag morgen og stikke næsen frem til duften af dejlig frugt og grønt.


Ellers er min søndag gået med at tænke tilbage på det hyggelige bryllup vi var til i går, stryge og vaske tøj, presse æblejuice, slappe af og tænde for radiatorerne! Ja nu er det virkelig blevet efterår og pludselig sagde termometeret under 20 grader i stuen! Uff uff! Nu er der blevet lunt i stuen og jeg nyder at solen står lavere på himlen så den nu skinner ind i stuen.

Faktisk hygger jeg mig så meget med at kigge ud på efterårsvejret, at jeg vist ikke kommer ud på cyklen i dag, men i stedet nøjes med at kigge cykel-shops på nettet og finde nyt grej jeg må eje. Hihi

Nå nu vil jeg bage boller og derefter gå i gang med græskarsuppe! Efterårsvejret og den kolde stue inspirerede mig til at lave suppe til aften.

1 kommentar:

  1. Undskyld, men jeg tror jeg læste forkert... stod der virkeligt at du IKKE kom ud og cykle i søndags?
    - Nu går jeg altså lige ud og kigger efter om månen er blevet til en grøn ost!!

    =O)

    NB: har du hørt at grønttorvet skal flyttes til HT? Jah jahhh... HT bliver det nye knudepunkt - hi hi - så skal JEG på tilbudsjagt i lækre grøntsager og frugter =)

    SvarSlet