lørdag den 23. maj 2009

Super Sexet Sykel

"Jeg er så glad for min cykel, jeg kommer hurtigt langt omkring..."
Jeps I skal selvfølgelig præsenteres for min lækre MTB; Cube Reaction K18 2009.

Det hele startede med at forgaflen på den gamle MTB trængte til et service, men da det ikke kunne svare sig i forhold til at købe en ny gaffel tog det pludselig om sig og vupti et par uger efter stod jeg klar med dette vidunder!! En absolut dejlig MTB, der da også har fået mange fine kommentarer ude på sporet og på jobbet (den har selvfølgelig været med og blevet vist frem!)

Og til dem der tænker "Jamen hvad får Lars så ud af det?": bare rolig han er ikke blevet snydt. Ud over at få en kæreste med utrolig spændstige lårbasser har han fået sig en ganske ægte Leica kikkert med afstandsmåler og det hele! Jojo vi nørder med vores interesser for tiden. :o)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar