fredag den 22. maj 2009

Så blev jeg blogger!

Halløj! Så vil jeg også være blogger! :P Yah så skal I få lov at læse om stort og småt i mit liv - lige for tiden nok mest min træning! Til de som ikke ved det har jeg tilmeldt mig et par større løb her i foråret;
D. 6/6: Multimotion i Lyngby, et endags adventure race
D. 13-14/6: Nordic24, et 24 timers mountainbike løb i Rude skov. Jeg deltager på en 4-mands hold hvor vi skiftes til at køre omgange på en rute på knap 20km
D. 20/6 Sorø Adventure Race! Wee min absolut største udfordring! Løbet består af ca. 75 km mtb, 25 km rulleskøjtning, 15 km kano, 30 km løb og diverse andre aktiviteter fx rapelling, svømning, tænke-opgaver. Det hele er med orientering. Jeg stiller på et 3-personers kvindehold med Alice og Heidi fra WATeam.

Så ja der er nok at se til for at nå i form til alt dette!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar