lørdag den 20. marts 2010

Vanvittig Væmmeligt Skodjob

VVS'er bliver jeg aldrig. Vi har altid haft problemer med køkkenafløbet i denne lejlighed, men denne gang gav det helt op! Total stoppet og utæt. Jeg vil spare jer for et billede for føj hvor kan sådan noget være ucharmerende. Efter lidt udskiftninger og makken med samlinger virker skidtet nu...men sikkert bare for en stund! ARGH godt det ikke er det jeg skal tjene mine penge på! Nogen husker nok også mine kvaler med at installere en vandhane...SUK!

Næ så er det sjovere at sidde her ved pc'en og nyde at jeg kan hente musik fra TDC play og afspille det på anlæget (Tak til jægeren for at have fikset det). Ah frit valg mellem tøse-pop eller 80'er musik som fx Back to Back. Ha så blev der alligevel lidt dans på sådan en lørdag aften alene hjemme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar