onsdag den 8. juli 2009

Dårligt knæ = store overarme?!

Ak ak jeg har overbelastet mit knæ! Efter Sorø løbet har jeg været noget brugt i ben og knæ og har derfor taget det roligt - men åbenbart ikke nok! I lørdags sagde knæet fra, og jeg har ikke rigtig kunne bøje det siden og derfor dårligt kunne gå. Både lægen og fysioterapeuten siger dog, at alt i knæet sidder, som det skal. Det er inflammation og hævelse der medfører smerten, så med ibumetiner dagligt, benet opad og lidt øvelser skulle jeg hurtigt komme mig. Jeg krydser fingre, men må desværre erkende at vandreturen til Jotunheimen skal revurderes.

Når jeg nu ikke kan tage en løbetur eller en lang cykeltur, må der andet træning til. Far og jeg tog os derfor en tur i kajakkerne til Sletten havn og retur i gode bølger og vind. På hjemturen fik vi følge af meget mørke skyer, så der blev taget lidt ekstra fat for at nå frem inden skyerne. Vi nåede også kun lige at få vasket kajakkerne inden regnen kom! Perfekt timing og da vi var hjemme stoppede det igen og vi kunne tænde op i grillen. Dejligt :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar